مبلمان اداری نوژن

مبلمان اداری نوژن

مبلمان اداری نوژن

مبلمان اداری نوژن

مبلمان و صندلی اداری

مبلمان و صندلی اداری

مبلمان و صندلی اداری نوژن

چگونه میتوان دفاتر کوچک اداری و مبلمان و صندلی اداری استانداردی را طراحی واستفاده کرد.

همکاری و مدیریت تیم

فضای کاری فیزیکی و محل قرار گیری میز کنفرانس یکی از مهمترین عناصر محیط کاری است. بسیار مهم است که در یک مطالعه 79 درصد از کارکنان محیط کاری  خود را به رضایت شغلی خود متصل می کنند. اما مسلما طراحی دفاتر کوچک به مراتب مشکل تر از دفاتر بزرگ میباشد. فضای کوچک اداری باعث می شود که طراحی وچیدمان را با روش کارآمد تر سازماندهی کنید،

پس کارفرمایان چه کاری می توانند انجام دهند تا اطمینان حاصل شود که اعضای تیم خود بهترین مکان ممکن برای کار در آن را در اختیار دارند؟

برای پاسخ به این سوال، ابتدا ببینید چه چیزی برای کارگران مهم است. "، ده ها ویژگی مهم فضای اداری مشخص شده که در اینجا آنها به ترتیب اهمیت هستند:

توانایی انجام کار انفرادی بدون حواس پرتی

پشتیبانی از تعاملات غیرمنتظره

پشتیبانی از جلسات

ارگونومی و فضای کافی برای ابزار کار

به راحتی می توانید همکاران را پیدا کنیدوارتباط صمیمانه ای داشته باشید.

دسترسی به تکنولوژی مورد نیاز

روشنایی کیفیت و دسترسی به نور روز

کنترل دما و کیفیت هوا

قرار گیری فایل و کمد اداری نیز بسیار امر مهمی می باشد .شما می توانید ببینید که چگونه همه این ویژگی ها در ایجاد تعاملات اجتماعی با همکاران و در توانایی آنها برای انجام کار انفرادی، مهم میباشد.

بنابراین فضای اداری ایدهآل باید به نوعی از حریم خصوصی افراد (برای هر دو کار گروهی و تک تک کار) کمک کند، اما باید همکاری را تشویق کند .

یکی از عوامل مهم که بسیاری از رهبران تیم در نظر نمی گیرند این است که در واقع اعضای تیم را به آنچه که آنها نیاز دارند و آنچه که آنها در محیط کارشان فاقد آن هستند و چه عناصر می تواند به آنها کمک کند تا کارشان را بهتر انجام دهند. دقت کنند.

در اینجا چهار طرح اساسی وجود داردکه میتواند کمک کند:

جزایر پراکنده :

میزها در جبهه هایی مانند جزایر در یک اتاق بازرپراکنده می شوند. میز های جفت  را میتوان به طور ماهانه چرخاند. تا کارکنان روابط کاری نزدیک با هرکسی را در تیم خود ایجاد کنند.

خط تولید

میزها در طول ردیف در کنار هم قرار گرفته اند. برای بعضی از فضاها، این امر بسیار دشوار خواهد بود و شاید بیشتر شبیه یک کارخانه از یک فضای همکاری باشد. ردیف های خود را با یکدیگر به حداقل رسانده .

از آنجاییکه اکنون می دانیم که فضاهای باز دفاتر واقعا برای بهره وری مفید نیستند، ممکن است بخواهید راهی برای قرار دادن تقسیم بین میزها پیدا کنید. به منظور بهبود حریم خصوصی.

مبلمان و صندلی اداری

سه نوع اصلی از صندلی های اداری وجود دارد: صندلی های کارمعمولی ، صندلی های کم پشت و صندلی های اجرایی. صندلی های کاری کوچک هستند، معمولا بدون بازو و برای استفاده کوتاه تر. صندلی های نیمه عقب بزرگتر هستند، دارای بازوها هستند و بیشتر با استفاده از پشتی خوب برای استفاده طولانی ارگونومیک تر هستند.

در حالی که مشاغل امروزی  به طور سنتی به معنای نشستن های طولانی رو  صندلی است، باید در انتخاب صندلی وارگونومی متناسب بدن کاربر دقت زیادی نمدد.

نوع صندلی که بیشتر به نیازهای شما بستگی دارد، معمولا به این عوامل بستگی دارد:

طول استفاده: آیا شما نیاز به یک صندلی برای یک روز کاری 8 ساعته (یا بیشتر) دارید یا فقط برای چند ساعت در شب استفاده می کنید؟ از سوی دیگر، صندلی های اجرایی و صندلی های ارگونومیک میانی می توانند شما را برای 6-8 ساعت یا بیشتر راحت نگه دارند.

محیط کاری: آیا به طور کلی ساعات زیادی در رایانه خود نشسته اید ؟ برای مثال، اگر به عنوان مثال دستان خود را به خوبی کار کنید، احتمالا صندلی بدون دسته را می خواهید، زیرا این می تواند در مسیر حرکت شما قرار بگیرد. با این حال، اگر شما برای چندین ساعت پیوسته در همان موقعیت نشسته اید، سپس یک صندلی اجرایی کامل را با پشتیبانی کمری (پشت سر هم) در نظر بگیرید.

محدودیت های فضایی: صندلی های نیمه باز و اجرایی می توانند سنگین، گسترده و بلند باشند. اگر در یک کابین کوچکتر کار می کنید، ممکن است توسط ردۀ صندلی محدود شود. از طرف دیگر، صندلی های کار، فشرده و راحت می توانند در فضاهای تنگ تر قرار گیرند.

درنهایت متوجه میشویم که کاربر نهایی درهنگام انتخاب مبلمان و صندلی اداری مناسب خود باید انواع صندلی های انتخابی خود را تست نموده وازبین انها مناسب ترین را انتخاب کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.