مبلمان اداری نوژن

مبلمان اداری نوژن

مبلمان اداری نوژن

مبلمان اداری نوژن

میز تریبون

میز تریبون

میز تریبون نوژن

یک میز تریبون باید مشخصات واستانداردهای مشخصی داشته باشند که بتوانند نقش خودرا بعنوان یک عنصر مبلمان اداری که استفاده مشخص با تعریف ثابتی که ازآن میتوان داشت را بتواند به نحو احسن ایفا کند واینکه این عنصر مبلمان اداری برای سخنرانان درهمایش ها و آمفی تئاترها و... استفاده میشود . در طراحی این میزهای تریبون بسته به کاربری که دارد میتواند شکل کلاسیک تر وساده و یا مدرن تر ویا با پیچیدگی بیشتر مورد طراحی قرار بگیرد به لحاظ عملکردی  در عملکرد از ساده به پیچیده هستند میزهای تریبون  پیشرفته دارای پورت های ویدئویی برای   لپ تاپ ها، و همچنین کنترل های میکروفون، روشنایی و صفحه نمایش هستند..

بهترین مکان برای قرار گیری میزها و تجهیزات آن

پدیوم های معاصر و مدرن ، در مجموعه های مدرن ودر  مبلمان اداری و اتاق کنفرانس وفضاهای همایشی مدرن میتوانند استفاده شوند ومیتوانند با توجه به تجهیزاتی که نسبت به فضای مورد استفاده میباشد پیش بینی هایی را روی میز های تریلون لحاظ کرد.

میتوان این نوع تجهیزات الکترونیکی ویا داکت های عبور سیم وکابل کشی هایی که نسبت به سیستم صوتی وسیستم های موجود دیگر باشد فضای را در داخل این میز در نظر گرفت وبصورت مخفی وغیر قابل رویت پوشاند و انچه که در نمای میز و از سمت مخاطبان همایش یا جلسات دیده میشود تنها یک زیبایی ظاهر این میز باشد و در نمای این میز میتوان جایی را برای لوگو وآرم شرکت مورد نظر دید که بتواند هارمونی مناسبی را با شماتیک کلی میز داشته باشد ونه اینکه صرفا طراحی میزهای تریبون صرفا عملکردی وخشک وبی روح باشد واینکه همیشه یک طرح خوب شامل عملکرد مناسب وموارد زیبایی شناسی که رعایت میشود میتواند این عنصر مبلما ن اداری را هم زیبا وهم کاربردی کرد

بهترین رنگبندی برای میزهای تریبون

در رنگ بندی این میز تریبون میتوان از ام دی اف های طرح چوب ویابصورت رگه دار ویا بدون رگه استفاده کرد وحتی میتوان از رنگ های های گلاس وبراق استفاده کرد که در نگاه کلی واز دید عموم وحاضر در فضای کنفرانس این میز بتواند کاملا از فضای پس زمینه پشت خود جدا شود وببشتر به چشم بیاید.

میز کنفرانس میزهای تریبون از نظر تکنیکی،با  پایه یا میز هستند که دارای صفحات بالایی شیب دار هستند که برای نگهداری کتاب ها یا مواد اولیه طراحی شده اند.که این لوازم از دید مخاطب مخفی باشد ودر دسترس کابر باشد که در سخنرانی های خود بتواند از این لوازم به نحو راحتی استفاده کند

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.