مبلمان اداری نوژن

مبلمان اداری نوژن

مبلمان اداری نوژن

مبلمان اداری نوژن

میز مدیریتی و کنفرانس

میز مدیریتی و کنفرانس

میز مدیریتی و کنفرانس نوژن

چگونه مبلمان اداری و میز مدیریتی و کنفرانس  دفاتر مدیریت خود  را تجهیز کنیم

طراحی داخلی اتاق مدیریت یک از مهم ترین بخشهای طراحی داخلی ادارات وشرکتهای خصوصی میباشد.که طراحی داخلی اتاق مدیریت یکی از این موارد هست.انتخاب میز مدیریت و میز کنفرانس مناسب وهمخوان با اتاق مدیریت میتواند در شان ومنزلت این بخش از سازمان مناسب عمل کند.

که با انتخاب صحیح این موارد میتوانیم به موضوع مورد نظر دست پیدا کنیم.میز های مدیریت وکنفرانس باید از یک استاندارد مناسب همراه با ارگونومی انسانی خوبی برخودار باشد که در حین کار از خستگی زود هنگام جلوگیری کند وضمن اینکه باید زیبایی وشکیل بودن خود را حفظ کند وبدلیل سمت مدیریتی که دارد باید به لحاظ زیبایی و عرض و طول مناسب که دارد با شرایط استفاده مدیریت همخوان باشد.

انتخاب میزهای مدیریت میتواند بصورت سلیقه ای باشد ویا اینکه شخص مدیر با توجه به استانداردهایی که در ذهن خود دارد نسبت به انتخاب اقدام کند بعنوان مثال به طور میانگین عرض های میز مدیریت حدود 75 الی 90 سانتیمتر و طول این میزها برابر 200 سانتیمترو ارتفاع اینگونه میزها بین 75 الی 80  میباشد که البته این سایزها بصورت کلی میباشد وباتوجه شرایط خاص این ابعاد میتواند متغیر باشد

انواع مختلف میز مدیریتی و کنفرانس

این گونه میزها در دو نوع مختلف سبک کلاسیک ومدرن طراحی میشوند.که بسته به فضای محل کاری که موجود میباشد باید انتخاب صحیحی انجام شود تا بتواند یک هارمونی مناسب در دفتر کار حاصل شود

مواد ومتریال مورد استفاده در میز مدیریتی و کنفرانس

در انتخاب نو ع متریال ومواد که میزهای موجود بازار معولا از ام دی اف های با تراکم مناسب وروکش های رنگی مختلفی استفاده شده.که انتخاب رنگ از بین کالیته های رنگ در حین انتخاب نقش بسیار مهمی در جلوه مناسب میز وهمخوانی آن رنگ با اتاق مدیریت مربوطه میتواند بازی کند.

نحوه چیدمان میز های مدیریت وکنفرانس

با توجه به محل پنجره در اتاق مدیریت ودید اتاق مدیریت نسبت به فضای اظراف خود ونسبت به درب ورودی اتاق باید نسبت به نوع ونحوه چیدمان این گونه میزها اقدام کرد.

میزهای مدیریتی معمولا دارای ال میز میباشند که بتوانیم از این قسمتها استفاده کاربردی تر بکنیم وفضای بیشتری روی سطح میز به ما بدهد وال میز به چه سمتی باشد مهم است واینکه در زمان خرید باید به این نکات توجه کافی کرد

میز کنفرانس مدیریت

میز کنفرانس اداری اتاق مدیریت انواغ مختلفی دارند برای مثال میزهای کنفرانس  مدیریت4 نفره . 6نفره و8نفره ویا بیشتر که میتواند یک سر آن به میز مدیریت متصل شود ویا اینکه از هر دو طرف با توجه به فضای مورد نیاز بیشتر میتواند در وسط اتاق باشد ودراطراف ان براحتی بتوان گردشگاهی مناسب را ایجاد کرد.که در انتخاب اینگونه میزها باید به تعداد استفاده کنندگان احتمالی و نوع متریال ونوع رنگ بندی روکش های موجود شرکت دقت کافی بعمل آورد.

تعهد وگارانتی میز های مدیریت وکنفرانس

شرکت مبلمان اداری نوژن نسبت به تعهدی که دارد این عقیده را دارد که پس از فروش محصولات نسبت به خدمات آن اقدام میکند و بازدیدهای دوره ای از پروژه های بعمل می آورد ونسبت به مشکلات احتمالی که برای مشتریان محترم ایجاد شده مشاوره واقدام مناسب را به عمل میآورد

میز و مبلمان اداری

میز و مبلمان اداری

میز و مبلمان اداری نوژن

میز و مبلمان اداری به گروهی از ملزومات ,میزهای مدیریتی .کتابخانه وفایلها و ... درساختمان های اداری اطلاق میشود که اصولا درتجهیز این گونه ساختمانهای اداری به کار میرودونقش اصلی را درطراحی دکوراسیون اداری ایفا میکند.

دکوراسیون داخلی اداری ونوع چیدمان در فضاهای اداری از اهمیت بالایی برخوردار میباشد.زیرا این فضاهای کاری حجم ساعات زیادی از نفرات را درطول روز پر میکند ودرعین حال باید آسایش و راحتی وبه لحاظ روانشناسی رنگ واشکال و...باید بتواند محیطی مناسب ودرخور پرسنل ایجاد کند که مسلما میتواند در راندمان کاری واثربخشی وکارایی نیروهای شرکت نقش مهمی داشته باشد.

مبلمان استفاده شده در فضای کاری شما باید از مبلمان شیک ورنگ های جذاب و یک هارمونی بسیار مناسب در نهایت ایتجا بکند وزمانی که مشتریان ومراجعه کنندگان شما با وارد شدن به این فضاها ودیدن هارمونی مناسب که ایجاد شده بتوانند با اینگونه فضاها ارتباط مناسبی به لحاظ ذهنی ایجاد کنند وتاثیر مثبتی در ملاقات های که دراین مجموعه دارند داشته باشند.

مبلمان اداری که توسط شرکت نوژن تولید میشود به لحاظ عملکردی وبه لحاظ کارایی در سطح مناسبی میباشد ودر طراحی وتجهیز ساختمانهای اداری با کمک گرفتن از نیروهای طراحی متخصصی که در مجموعه دارد نسبت به این مضوع نهایی تلاش خود را دارد.

نکات مهم در نوع چیدمان میز و مبلمان اداری

معمولا در تجهیز ساختمان های اداری که برنامه ریزی بر آن است که از پایه طراحی شود وچیدمان های پیشنهادی توسط شرکت مبلمان اداری به کارفرمای محترم ارائه شود درشروع کار باید نکاتی توجه شود که ذکر آن میتواند کمکی به تصمیم گیری در این حوزه شود.

تقسیمات که توسط کارفرما نسبت به قرارگیری پرسنل در ذهن کارفرما میباشد مبنای طراحی شرکتهای دکوراسیون اداری میشود بعنوان مثال کارفرما درخواست دارد که در این واحد اداری باید یک اتاق به حسابداری یک اتاق به نیروهای پشتیبانی ویک فضای کاری به منشی و فضای دیگری به مدیریت و... اختصاص یابد که همگی باید در یک سالن باسطح صاف توسط پارتیشن ها جدا شود ومیزهای این پرسنل نیز دراین اتاق ها چیدمان گردد.

طراح مجموعه با توجه به اولویت هایی که از کارفرما تشخیص میدهد وبا توجه به محدودیت هایی که در استانداردهای طراحی و ابعادی در محل پروژه میباشد نکاتی را یادداشت ودرنهایت توسط نرم افزارهای اتوکد ومکس وویری نسبت به طراحی اقدام میکند وپیشنهادات اولیه را به مشتری اعلام میکند وگام به گام جهت نهایی کردن نقشه ها پیش میروند

محل قرار گیری میز منشی

محل قرارگیری میز منشی وتسلطی که باد این شخص نسبت به رفت وامدهای اداری و ارباب رجوع های شرکت داشته باشند وهمینطور میزهای کارشناسی چگونه باید در کنار هم چیدمان شود که تداخلی در رفت و آمد داخل اتاق ایجاد نشود ضمن اینکه همزمان بتوانند از نور کافی در داخل اتاق خود برخوردار باشند وراحتی نسبی در نوع چیدمان ایجاد شود و در طراحی فضای کاری اتاق مدیریت که از اهمیت ویژه های برخودار میباشد.که معمولا در اتاقهای مدیریتی باید فضای میز مدیریت.محل مبل های اداری و میز کنفرانس اداری متصل تعبیه شود.ودر طراحی اینگونه مکان ها باید به رسمی بودن یا عمومی بودن نیز توجه کافی مبذول داشت.

لوازم و مصنوعات اداری و دفتری

لوازم و مصنوعات اداری و دفتری

لوازم و مصنوعات اداری و دفتری نوژن

طراحی یک دفتر اداری خوب کارایی کارکنان شما را افزایش می دهد. این به نوبه خود بر سودآوری کلی سازمان شما تاثیر خواهد گذاشت. مطالعات نشان داده است که اگر کارکنان در یک دفتر یا فضای تجاری و همچنین با لوازم و مصنوعات اداری و دفتری مناسب وهمخوان با روحیات خود کار کنند، بهره وری کارکنان می تواند تا 25٪ افزایش یابد.

شما ممکن است دریابید که فضای مورد نظر شما در حال حاضربه لحاظ طراحی ونوع چیدمان ایرادی نداردو پرسنل با رضایت کامل در حال کار هستند اما واقعیت موضوع این هست که همیشه راهکارهایی هست برای لذتا بردن از فضاهای کارامد توسط ایده های در نوع متریال و نو ع رنگ ونوع نور پردازی و ...

طراحان داخلی ما اطمینان حاصل خواهند کرد که هر ایده یا راهکارهایی که پیشنهاد می کنند، فایل اداری و یا فضای اداری شما  را تا حد ممکن کارآمدتر کنند و در صورت لزوم، کاهش هزینه های عملیاتی شما توسط ادغام فضاها وکاهش انرژی ومصرف در  آن ایجاد شود ،

راهکارهای طراحی داخلی دفتر

راهکارهای طراحی داخلی دفتر ما این است که  با ارائه تصاویر با کیفیت عالی (عکس واقع گرایانه) توسط نرم افزارهای اتوکد و مکس و ویری که قبل از اینکه شما دست به اقدام بزنید فضای مجازی دفتر خود را تصور میکنید، که به شما اجازه می دهد تا جزئیات طراحی داخلی دفتر خود را با جزئیات از جمله پوشش ها، رنگ ها، روشنایی و گرافیک شرکت ها مشاهده کنید.

طراحی مجدد دفاتر کاری وتجهیز مجدد ساختمان های اداری و دکوراسیون مجدد و همچنین لوازم و مصنوعات اداری و دفتری چه تاثیری برروی کارمندان خواهد گذاشت

کارمندان شما کارآمدتر و موثرتر عمل خواهند کرد. و  اگر دفتر شما به خوبی طراحی شده باشد. یک محیط طراحی شده به خوبی باید میزان بهره وری شما را افزایش دهد و اطمینان حاصل شود که کسب و کار شما در عملکرد پویا عمل می کند وطراحی صحیح وکارامد ومطابق با فرهنگ داخلی ما باید بتواند مواردی از قبیل نکات ذیل را برای کاربران این فضاها به ارمغان بیاورد.

افزایش بهره وری و سودآوری کسب و کار

فضا به طور موثر استفاده شود.وفضاهای پرت وکور ایجاد نشود.

فضا را برای رشد و پتانسیل کسب و کار آینده فراهم کند

انعطاف پذیری فضای کاری را افزایش دهید

تقویت ارزش های اصلی کسب و کار خود، حمایت از فرهنگ آن و منعکس کننده نام تجاری

ابعاد اتاق های کاری

اندازه اتاق مهمترین نکته در طراحی فضای کاری برای مثال : قرار دادن دو میز، دو صندلی و مبلمان موردنیاز برای دو کارمند است. طرف مقابل یا کنار سمت میز اداری اجازه می دهد تا به راحتی سیرکولاسیون انجام شود وفضای گردش مناسب باشد..

فنگ شویی برای دفتر خانه و محل مطالعه در گوشه اتاق

کتابخانه اداری و مبلمان مدرن دفترکاری در خانه باید  به راحتی فضای کاری در منزل کمک کند . قطعات مبلمان مجلسی ممکن است نیاز به فضای بیشتری داشته باشند، اما اگر اندازه اتاق شما اجازه می دهد، این موارد ظاهر و جذابیت منحصر به خود را به طراحی دفتر خانه شما میدهد. مبلمان اداری مدرن و یا دفتر ساده همراه با قفسه های ذخیره سازی مناسب جای کتاب و وسایل  برای اتاق های کوچک مناسب است. شما می توانید فضای ذخیره سازی خود را بر روی یکی از دیوارها با توجه به نیازهای خود تنظیم کنید یا از وسایل مورد استفاده در مبلمان موردنیاز قابل حمل و ساخته شده استفاده کنید، طراحی دفتر کاری در خانه میتواند با عناصر مثبت در خانه تلفیق شود وحس مناسب به شما القا کند وبا استفاده از عناصر فنگ شویی همانند آینه های بلند و گلدانهای گل مختلف و استفاده از نور طبیعی به اندازه کافی و قرار گیری میز در کنار پنجره های بلند میتواند به آرامش شما از یک فضای کاری مناسب در منزل را  نیز تضمین کند.

میز مدیریت

میز مدیریت

میز مدیریت نوژن

تنظیم مناسب و طراحی فضای اداری من جمله میز و صندلی اداری می تواند به میزان زیادی بهره وری را افزایش دهد. علاوه بر میز مدیریت و صندلی ها، ذخیره سازی ونوع چیدمان مناسب تجهیزات اداری  ضروری است. با استفاده از تجهیزات ارگونومی درست، کار در فضای اداری کارآمد تر می شود. انتخاب تجهیزات مناسب مبلمان که اجازه می دهد انعطاف پذیری سیر کولاسیون به نحوی صحیح انجام شود تا برای تغییرات آینده در الگوهای کاری بتوان از این انعظاف پذیری بهره برد.

ملاحظات ساختاری

جهت پارتیشن بندی هر فضای اداری باید تنظیمات اتاق را در نظر بگیرد. اندازه اتاق، قرار دادن پنجره ها، سیستم های ساختاری مانند کانال های سقف می توانند بر عملکرد فضای اداری تأثیر می گذارند. برنامه ریزان باید محل های برق و جک های تلفن همراه و همچنین اتصالات اینترنتی را در نظر بگیرند.و علی الخصوص این نوع ملاحظات در اتاق های مدیریت و برای میز مدیریت بسیار مهم خواهد بود..

فضای گروه

هر دفتر دارای فضاهای بازمی باشد ، مانند عبور ازبین  واحد های کاری است که تا 15 درصد از فضای اداری میتواند منظور شده باشد. تقریبا 25 درصد از فضای دفتر ایده آل به فضاهای مشترک اختصاص میابد. این شامل مبلمان.بخش بایگانی ، مانند کابینت های فایلها، و تجهیزات مشترک، مانند فتوکپی ها و 25 درصد از فضای دیگر در یک دفتر های کاری  باید برای اتاق کنفرانس و محل پذیرش کنار گذاشته شود.تا بتوانیم به یک تناسب فضاهای کاری دست پیدا کنیم.

کابین های اداری

فضای که در این دفتر های کاری  باقی می ماند، به واحد  های کاری شخصی برای کارکنان منتهی می شود. این که آیا هرکسی دارای یک کابین با دیوارهای مدولار یا یک طرح باز است، به تنظیمات مدیران اداری بستگی دارد. فضای اداری ممکن است دفاتر بزرگتر را برای مدیران در کسب و کار برای استفاده استفاده کند. اندازه کابین یا ایستگاه های کاری در منطقه باز ممکن است بر اساس رتبه شغلی کارکنان متفاوت باشد. اکثر کارها از این واحد های کاری اداری جریان می یابند، بنابراین دسترسی آسان به خدمات حیاتی مانند اینترنت، تلفن و برق ضروری است. برنامه ریزی برای تغییر در نیازهای تجهیزات و ذخیره سازی، و نیز تغییر در کارکنان، نیازمند یک برنامه انعطاف پذیر است .

راحتی وایمنی

راحتی کارگران منجر به بهره وری بیشتر می شود. هوای تازه از طریق سیستم تهویه مناسب به  ایجاد یک محیط امن و سالم تر کمک می کند. استفاده از مواد غیر سمی در ساخت دفتر و مواد مورد استفاده در مبلمان نیز کیفیت هوا در اتاق را بهبود می بخشد. ارائه صندلی و صندلی های ارگونومیک، باعث کاهش استرس بر کارکنان می شود.

یک دفتر به طور کلی یک اتاق یا منطقه دیگری است که کار اداری توسط کاربران سازمان به منظور حمایت و تحقق اهداف و اهداف سازمان انجام می شود. ، یک دفترکاری میتواند یک  پدیده معماری و طراحی باشد؛ آیا این یک دفتر کوچک است مانند یک نیمکت در گوشه ای از یک کسب و کار کوچکی از اندازه های بسیار کوچک از طریق کل از یک ساختمان.یا اینکه فضایی است که اگاهانه طراحی وچیدمان شده که بتواند درخو زندگی کاری را در جریان داشته باشد وهمه کسانی که با این گونه فضاها ارتباط برقرار میکنند میتوانند خاطره خوبی را از این گونه محل ها داشته باشند.

دفاتر کلاسیک

هدف اصلی یک محیط اداری این است که از ساکنان آن در انجام کار خود حمایت کنند. فضاهای کاری در دفتر به طور معمول برای فعالیت های دفتر متمرکز مانند خواندن، نوشتن و کارهای کامپیوتری مورد استفاده قرار می گیرد. انواع معمول عمومی فضاهای ی کاری وجود دارد، هر کدام از فعالیت های مختلف حمایت می کنند. علاوه بر اتاق های فردی، نیز اتاق های جلسه، سالن ها و فضاهای برای فعالیت های پشتیبانی، مانند فتوکپی و میز مدیریت و ثبت نام وجود دارد. برخی از دفاتر همچنین دارای یک منطقه آشپزخانه هستند که کارگران می توانند صبحانه خود رادر اینگونه اتاق ها میل کنند. راه های مختلفی برای تنظیم چیدمان فضای کاری  در یک دفتر وجود دارد. در حالی که دفاتر در هر مکان و تقریبا در هر ساختمان ساخته می شوند، برخی از شرایط کاری  مدرن برایبرخی  دفاتر مشکل ایجاد میکند، مانند الزامات نور، شبکه و امنیت.

هدف اولیه یک ساختمان اداری این است که برای محیط کار و محیط کار در درجه اول برای کارکنان اداری و مدیریتی فراهم شود. این کارگران معمولا  مناطقی را در ساختمان اداری اشغال می کنند و معمولا با میز مدیریتی، کامپیوتر و تجهیزات دیگری که قطعا باید حساسیت بالایی در طراحی اتاق های مدیریت وپرسنل داشته باشیم...

میزهای اداری

میزهای اداری

میزهای اداری نوژن

مفهوم طراحی داخلی به این معنی است که بیشتر به برنامه ریزی، طراحی کاربردی و استفاده موثر از فضای توجه کند ، در مقایسه با تزئینات داخلی. طراحی داخلی در طراحی اولیه می تواند پروژه هایی را به  لحاظ شکل وقالب اولیه و ایجاد چارچوب فضاهای درون یک ساختمان به تصویر بکشد و همچنین پروژه هایی است که نیاز به درک مسائل فنی مانند موقعیت پنجره، درب، وضعیت آکوستیک بودن  و روشنایی راکه در عملکرد اداری و همچنین میزهای اداری نیاز دارند، انجام دهد. اگرچه یک طراح داخلی ممکن است طرح فضا را ایجاد کند، اماهمیشه مسائل پیش فرضی هستند که موارد وعناصر وانعطاف پذیری را تحت تاثیر خود قرار میدهد مگر آنکه در طراحی ساختمانهای اداری بصورت صفر تا صد انجام شود بدین معنی که فضاهایی کاملا صاف وبدون چیدمان ودارای طراحی باز را تحویل طراح دهند و طراح خود اختیار کامل در جهت چیدمان وسیر کولاسیون مناسب را توسط پیشنهاداتی تحویل کارفرما بدهد..

تاثیر میزهای اداری در طراحی داخلی

طراحان داخلی باید به منظور ایجاد محیط داخلی که کارآمد، امن و پایبند به استانداردهای  ، موجود اداری و همنچنین ایجاد پارتیشن اداری در ساختمان باشند، بسیار ماهر باشند. آنها فراتر ازمقررات و الزامات عمومی که در جامعه موجود میباشند باید  به مسائل وموضوعات مختلفی فکر بکنند از قبیل زیبایی شناسی وتناسبات موجود در اشکال وروانشناسی رنگها وسیر کولاسیون اداری و مباحث فنگ شویی و... که هرکدام میتواند درشکل گیری یک نوع نگرش در طراحی فضاهای اداری نقش بسزایی داشته باشند.ونوع کار را بسمت حود بکشانند.

ممکن است کسی بخواهد تخصص فنی و خاصی را برای یک منطقه یا نوع طراحی داخلی، مانند طراحی مسکونی، طراحی تجاری، طراحی مهمان نوازی، طراحی خدمات بهداشتی، طراحی جهانی، طراحی نمایشگاه، طراحی مبلمان و نام تجاری فضایی، و یا قرار گرفتن کتابخانه اداری ایجاد کند. طراحی داخلی حرفه ای خلاقانه است که نسبتا جدید است، به طور مداوم در حال تحول است و اغلب به مردم مرتبط می شود. این یک پیگیری هنری نیست و به تحقیق از بسیاری از زمینه ها متکی است تا بتواند درک خوبی از نحوه تاثیر محیط افراد بر روی افراد داشته باشد.

رنگ یک ابزار طراحی قدرتمند در دکوراسیون و همچنین طراحی داخلی است که هنر ترکیب و هماهنگ کردن رنگ ها با یکدیگر برای ایجاد یک طرح شیک در معماری داخلی نقش مهمی ایفا میکند.

برای طراحان داخلی برای به دست آوردن یک تجربه عمیق با رنگ ها، درک اثرات روانی آنها و درک مفاهیم هر رنگ در مکان ها و موقعیت های مختلف، برای ایجاد ترکیب مناسب برای هر مکان، ضروری است.

ترکیب رنگ در طراحی داخلی  و میزهای اداری

ترکیب رنگها با یکدیگر می تواند منجر به ایجاد حالت ذهنی شود که توسط ناظر دیده می شود و در نهایت می تواند تاثیر مثبت یا منفی بر روی آنها داشته باشد. رنگها باعث می شوند که در  اتاق احساس آرامش، شادتر، راحت و چشمگیر باشد. ترکیب رنگ یک اتاق کوچک  میتواند اینطوربه نظر می رسد بزرگتر یا کوچکتر است. بنابراین دیدگاه  طراحان داخلی برای انتخاب رنگ های مناسب برای یک مکان به گونه ای است که میگویند مردم می خواهند در فضا حرکت کنند و نگاه و احساس کنند وواکنش های از محیط اطراف خود بدست بیاورند.

طراحان داخلی، به خصوص کسانی که با تحصیلات تکمیلی تحصیل کرده اندوتجارب مناسبی در پروژه های مختلف در طی سالیان دراز کسب کرده اند ، می توانند در طراحی مراقبت های بهداشتی، طراحی روانشناختی، طراحی امکانات آموزشی و دیگر زمینه هایی که نیاز به دانش تخصصی دارند، نیز  تخصص داشته باشند.بدین گونه که ترکیب تئوری های معماری وتجارب پروژه های بزرگ وگوناگون میتواند در طراحی پروژه های آتی مانند یک نقشه را ه عمل کند ودر نهایت به رضایت مشتریان و کارفرمایان بیانجامد.