مبلمان اداری نوژن

مبلمان اداری نوژن

مبلمان اداری نوژن

مبلمان اداری نوژن

میز کنفرانس

میز کنفرانس

ویژگی های میز کنفرانس

اگر شما قصد خرید میز کنفرانس را دارید باید مشخصه های کلی این میز را به لحاظ کاربردی و ابعادی بدانید

در واقع یک از بخش های مهم شرکتهای خصوصی وسازمانها بخش اتاق جلسات وکنفرانس میباشد.که پرسنل در این گونه فضاها باهم به تبادل اطلاعات وتصمیم گیری های مهم میپردازند

میز ها کنفرانس در اتاق های کنفرانس یک عنصر بسیار مهمی میباشند که نفرات شرکت دور این میز به صورت چهره به چهره به تعامل وارتباط کاری میپردازند.پس با توجه به این ویژگی هایی که ذکر شد دانستن نکات وتقسیم بندی ها وتیپ های مختلف آن حاِیز اهمیت است.

به لحا ابعادی برای شرکتهایی که نسبتا کوچک هستند وهمینطور شرکتهایی بزرگی که اتاق های جلسات بزرگی را به این موضوعات اختصاص میدهند با توجه به نفراتی که باید در این گونه فضاها بخشی از ساعات کاری خود را سپری کنند تیپ های مختلفی انتخاب میشود

از نظر شکلی میزهای کنفرانس میتوانند به شکل بیضی.دایره مربع مستطیل و یا مربع کامل باشند که بسته به محدودیت های اتاق موجود وبسته به نوع کاربرد ونوع گرد هم آمدن نفرات این نوع اشکال انتخاب میشوند.

انواع میز های کنفرانس

یکی از مشخصه های اصلی در انتخاب میز کنفرانس کاربردی بودن وهمخوان بودن بانیاز مجموعه مورد استفاده کننده میباشد.

1.میز کنفرانس متصل به میز مدیریت

2.میز های کنفرانس جدا

3.میز های کنفرانس با طراحی های خاص

میز های کنفرانس به لحاظ تعداد به 4.6.8 نفره  ویا ..تعداد نفرات بیشتر

ابعاد میزهای کنفرانس چه سایزی  باشند؟

شرکت نوژن سایز های مختلفی با توجه نیازهای متفاوت کاربران واتاق های جلسات را ارایه داده وبه طور کلی میتوان گفت که در انتخاب سایز های میز کنفرانس که براساس مثال : 6نفره یا 8نفره ویا بیشتر انتخاب شود ویا با توجه به طراحی مختص ونفرات بیشتر که در پروژه مورد نیاز میباشد باید طراحی شود که استانداردهای مشخص را نیز دارا میباشد

به طور مثال برای فضایی که هر شخص جهت نشستن مورد نیاز میباشد حداقل 70سانت میباشد که درصورتی که نیاز به میز کنفرانس 12 نفره باشد درنتیجه میتوان پیش بینی کرد که در هر طرف 6نفر بایدبنشینند که هر نفر 70 سانت حدود سایز طولی این میز باید 420 سانتیمترباشد وساز عرضی نیز برای هر نفر حداقل 60 سانت در نظر میگیرند

نکات دیگر انتخاب میزهای کنفرانس

روی سطح میز کنفرانس میتوان از سطوح برامده جهت تغییر سطح ساده میز استفاده کرد ضمن اینکه این فضا ها میتواند محل عبود کابل ها و ملحقات شبکه های عبور سیم و… باشند

در واقع سطح پله شکل روی میز هم میتواند کاربردی باشد وهم شکل میز را از سادگی مطلق خارج کرده ورنگ دیگری روی آن اعمال کرد.که جلوه میز را نیز بهتر کند.

پارتیشن اداری

پارتیشن اداری، دو جداره و تک جداره

پارتیشن اداری معمولا  از مواردی است که در شرکت ها برای تفکیک سازی  وتقسیم بندی محیط ها استفاده میکنند شرکت نوژن با بهترین کیفیت درمحصولات خود آماده ی ارائه ی خدمات قوی  به شما عزیزان می باشد.

انواع پارتیشن های اداری

پارتیشن اداری وجداکننده ها دردفتر های مدرن . انواع گسترده ای از اشکال و اندازه ها و ابعاد  متنوع ارائه میشوند و حاوی  سبک ها وروشهای  امروزی هستند که در  جداسازی فضای محل کار به کار برده می شوند.
دیوارهای  جدا کننده معمولا برای تفکیک سازی  فضای کاری افراد از هم استفاده شده و یکی از ساده ترین وکاربردی ترین ابزار های برای کاهش وحداقل کردن صداهای اطراف برای کارکنان است.
جداکننده های روی  میزی میتوانند ثابت و یا متحرک  باشند. صفحه های جدا کننده مستقل بدون نیاز به ساختار وابسته برای جدا سازی و تعیین نواحی مختلف در محیط کاری مناسب هست معمول ترین متریال ومواد اولیه در ساخت پارتیشن ها شیشه، لمینیت، پلاستیک و یا حتی پانل های وایت برد مغناطیسی هستند.

فواید به کار گیری پارتیشن های شیشه ای

پارتیشن اداری شیشه بهمراه ام دی اف، روشنی ودیدزیاد محیط کار را تضمین کرده و فضایی خوب برای انجام فعالیت ها فراهم می آورد. ازمزایای دیگر استفاده از پارتیشن های شیشه ای این است که این شیشه ها ضد حریق بوده و امنیت شما را تضمین می نماید. بهره گیری از این پارتیشن ها با حفظ مصرف انرژی بسیار مفیدوبهینه  و مقرون به صرفه است. این نوع جدا کننده ها بسیار کاربردی میباشد و بسهولت نصب میشود و به ندرت نیاز به تغییرات خاص پیدا می کند. پارتیشن های شیشه ای به منطور بالابردن امنیت حریم شخصی وخصوصی  پرسنل  بوده و همینطور کاهش صداهای آزار دهنده  ازانواع  شیشه های رنگی و یا کدروسندبلاست ساخته میشوند. این ابزار کارآمد توسط مدیران برای جدا سازی دپارتمان های یک مجموعه نیز به کار برده می شود. این کار برای شرکت های بزرگ . زیباسازی محیط کار و احساس بودن در یک سازمان از جمله دیگر دلایل استفاده از پارتیشن هاومقسم هاس  شیشه ای است.پارتیشن اداری همچنین برای ایجاد فضایی جهت نگهداری لوازم مورد نیاز یک شرکت می تواند گزینه بسیار مناسبی می باشد. ودلیلو علت کاربردی بود پارتیشن ها  سهولت در جا به جایی آن ها در یک محیط است.وبه سادگی قابل انتقال میباشد.