مبلمان اداری نوژن

مبلمان اداری نوژن

مبلمان اداری نوژن

مبلمان اداری نوژن

میز و پارتیشن اداری

میز و پارتیشن اداری

میز و پارتیشن اداری نوژن

یکی از رایج ترین عناصر در یک دفتر معمول، طراحی میز و پارتیشن اداری است. پارتیشنها  نه تنها کمک می کنند که  فضاهای مختلف فرد را فرسوده نکنند، بلکه همچون  نوعی حریم خصوصی را ارائه می دهند.

پارتیشن های اداری مدرن نسبت به سالهای  گذشته بهبود یافته اند. آنها با دوام تر شدند، در طرح ها و رنگ های مختلف می آیند، و بعضی از آنها مدولار هستند، که به شما امکان انعطاف پذیری در تنظیم دفتر خود را میدهند به  نحوی که برای شما  مناسب باشند..

با این حال، روند طراحی و نوسازی دفترهای کاری  در دوران مدرن، حذف پارتیشن های اداری معمولی وقدیمی اصول راهنمای طراحی داخلی به کمک میآید .   است .برای برخی از کسب و کارهایی که فضای خصوصی اهمیت و اینکه برخی اتاق ها محدودیت فضایی دارند، استفاده از پارتیشن های اداری به خصوص میزهای اداری ممکن است گزینه ای مناسب . بلکه یک الزام اجباری باشد.

همانند موارد ذکر شده در محصولات اداری و مبلمان اداری، واینکه  کسب و کار اصلی اینگونه شرکتها داخلی اداری  در زمینه طراحی داخلی و نوسازی اداری است، .ما  شما را با طیف وسیعی از پارتیشن های دفتر منحصر بفرد، وبا قیمتهای مناسب آشنا میکنیم .

میز و پارتیشن اداری ابزارهایی هستند که ما را قادر به تحقق اهداف خود میکنند. اگر شما مطمئن نیستید که آیا می توانید دفتر خود را نوسازی کنید وبا پارتیشنهای اداری فضای مناسب را تقسیم کنید ما به شما مشاوره های رایگان ارائه میدهیم که در نیل به این هدف کمک کنیم تا تصمیمی آگاهانه و از روی اختیار بگیرید،

چگونه می توان یک فضای کاری انعطاف پذیر ایجاد کرد؟

"فضاهای کاری انعطاف پذیر قطعا میتواند ایجاد شود!" تعادل کامل بین فضاهای مشترک و مناطق بسته که اعضای تیم طراحی مبلمان اداری  می توانند ایجاد کنند  و با توجه به آزادی طراحی و چیدمان هایی که موجود هست میتوانند فضای مناسب شما را شکل بدهند واینکه در فضاهای اداری معمولا اتاق مدیر اتاق منشی واتاق کارمندان واتاق کارشناسان و اتاق های دیگر البته بسته به نیازهای کارفرمایان میتواند طراحی شود وایجاد شود دیوارهای شیشه ای و پارتیشن ها اجازه می دهد نور طبیعی درحیط جریان پیدا کند  و سفارشی سازی آسان اینگونه پارتیشنها برای بهینه سازی عملکرد کارمندان میتواند نقش بسزایی ایفا کند. درهای شیشه ای پارتیشنها بسته به شفافیت ویا عدم شفافیت به مادر ایجاد فضای خصوصی یا عمومی کمک میکند. درب های داخلی شیشه ای انعطاف پذیری را تسریع می کنند و نقش مهمی در فضاسازی مناسب ایفا می کنند. برای مثال یک اتاق مشاوره می تواند فضایی عمومی یا خصوصی باشد .

مشتریان محترم میتوانند پارتیشنهای اجرا شده توسط شرکت را از نزدیک بازدید کنند. هنگامی که شما یکی از مکان های که با پارتیشن که ما ایجاد کردیم را می بینید، می توانید فضاهای  خود را تصور  کنید، و یا  میتوانید از طریق مشاوره تلفنی رایگان با ما ارتباط برقرار کنید واز تیم های طراحی مستقر در شرکت مشاوره های لازم را گرفته ویا اینکه تیم طراحی نوژن در محل پروژه شما پیشنهادات لازم را به شما ارائه دهد.

محصولات اداری

محصولات اداری

محصولات اداری نوژن

موارد مهم در انتخاب محصولات اداری استاندارد ومتناسب با ارگونومی افراد.
ارگونومی مطالعه کارایی در محل کار است. اساسا اینگونه ملاحظات کاری است که میتوانید انجام دهید تا به کارگرانتان کمک کنید تا سالم و بهتر عمل کنند وکارایی بیشتری داشته باشند.
علاوه بر حفظ امنیت کارکنان شما، ارگونومی اداری از جمله محل قرار گیری میز مدیریتی و... با مزایای دیگری نیز در اختیار دفتر قرار می گیردکه مواردذیل را شامل میشود.

افزایش بهره وری

ارگونومی اداری موجب افزایش بهره وری می شود. طراحی یک فضای کاری که باعث تحریک وضعیت خوب، حرکات تکراری کمتر، ارتفاعات آسان ودسترسی های بهتر را سبب میشود، و یک فرآیند کاری کارآمد تر را پرورش می دهد. راندمان بیشترهمیشه با بهره وری بیشترهمرا ه است.

کیفیت کار

ارگونومیک دفتر ضعیف منجر به خستگی بیشتر و به تحریک کارگران می انجامد که نمی توانند بهترین کار خود را انجام دهند. آنها ممکن است از جزئیات مهمی دست بردارند مثل . یک تماس مهم را به یک مشتری فراموش کنندویا ... بهترین راه برای حفظ کارکنان شما ، سرمایه گذاری در ارگونومی اداری وانتخاب محصولات استاندارد است..

بهبود در مشارکت کارکنان

ارگونومی اداری گردش مالی را کاهش می دهد، غیبت را کاهش می دهد، روحیه را افزایش می دهد و مشارکت کارکنان را افزایش می دهد. همچنین، کارکنان قدردانی خواهند کرد که شرکتی که برای آنها کار می کنند، به گونه ای عمل می کند تا امنیت و سلامت آنها راتامین کند.

فرهنگ ایمنی

سرمایه گذاری در ارگونومی انسانی نشان می دهد که شرکت شما متعهد به سلامت و ایمنی است. با ایجاد سلامتی و ایمنی ارزش اصلی شرکت شما بالا میرود، شما یک فرهنگ ایمنی قوی را در محل کار خود ایجاد می کنید. کارگران شما ارزشمند ترین دارایی شما هستند.

سلامت

اولین مزیتی که در مورد طراحی دفتر ارگونومیک به ذهن می آید، پیامدهای سلامتی است. کار کردن در یک میز در موقعیت نشسته، همانطور که بسیاری از ما انجام می دهند، می توانند تاثیرات منفی بر سلامت داشته باشند. این می تواند وضعیت بد، درد و موارد نادرست دیگر باشد. مبلمان ارگونومیک می تواند به مبارزه با این مسائل کمک کند اما کاربر را در مناطق تحت تأثیر قرار می دهد و به کارکنان کمک می کند راه های سالمتری برای نشستن و ایستادن در حین کار ایجاد کنند.

ایمنی

مبلمان ارگونومیک نیز می تواند به اطمینان از ایمنی محل کار شما کمک کند. ممکن است ظاهرا به نظر نیاید یکی از خطرات بزرگ امنیتی ازعدم انتخاب صحیح مبلمان است که مبلمان ارگونومیک نیست. با این حال، ما باید از مفاهیم این تصمیم در مورد ایمنی و سلامت کارمندان خود در طول سالها فکر کنیم..

بهره وری

مبلمان ارگونومیک عالی با بهره وری رابطه مثبت دارد. مبلمان ارگونومیک حرکات غیر ضروری را حذف می کند و موقعیت های اشتباه و استراحت و کار را از بین می برد. این باعث می شود که محل کار بسیار کارآمد تر باشد زیرا زمان لازم برای تکمیل یک کار طول می کشد. مبلمان ارگونومیک می تواند به افزایش، راحتی، بهره وری و رضایت شغلی کمک کند.

طراحی

بسیاری از گزینه های در دسترس از صندلی های ارگونومیک و میزهای ایستاده و لوازم جانبی کامپیوتر مانند موس های کامپیوتر که با انتخاب گسترده ای از مبلمان ارگونومیک در دسترس، شمااطمینان پیدا میکنید که مجموعه ای از لوازم وقطعات استاندارد برای محیط کاری خود دارید که موجب آسایش بیشتر شما میشود..

هزینه ها

هنگام خرید مبلمان اداری ارگونومیک، شما باید از آن به عنوان سرمایه گذاری فکر کنید. با توجه به منافع ذکر شده در بالا، هزینه های خرید در طولانی مدت به میزان قابل ملاحظه ای کاهش خواهد یافت. راه های دیگر که هزینه های آن را با مبلمان ارگونومیک کاهش می دهد، امکان کاهش هزینه های بیماری برای کارکنان یا اجتناب از هزینه های ناشی از اقدامات ایمنی نامناسب است.
در طراحی محصولات اداری نوژن از قبیل میز و پارتیشن اداری و میز تریبون و... همیشه سعی بر آن بوده که بتوانیم محصولاتی تولید کنیم که همگام با استانداردهای لازم وموارد ارگونومیک نیز رعایت شود و این نگاه درمجموعه نوژن بلند مدت میباشد.

فایل و کمد اداری

فایل و کمد اداری

چگونه فایل و کمد اداری را انتخاب نماییم

برای جلوگیری از  انباشته شدن پرونده های مهم در فضای دفتر خانگی خود راه کارهایی وجود دارد. یا شاید هم کمدهای اداری شما بسیار قدیمی و عمر نوح را دارند. به ازنظری  دیگر زمان  ان رسیده که یک کمد و فایل اداری  مخصوص نگهداری پرونددر فضای اداری ویا خانه خود خریداری کنید. حالا که شما آمادگی نگهداری، حفظ و سازماندهی پرونده و فایل اداری را دارید. در اینجا به برخی راهنمایی های پیش از خرید شما اشاره می کنیم.

درفضای  دفتر شما چند اتاق وجود دارد؟ در هر کمد نیاز  است از چند فایل نگهداری شود؟   اگر نیاز شما تنها  تهیه ملزومات یک دفتر میباشد فقط یک کمد با قابلیت که کاربردی باشد بخرید. درگام نخست تصمیم بگیرید که فضای دفتر شمانیاز  به یک کمد اداری افقی دارد یا عمودی. کمد های اداری عمودی بسیار عالی هستند بدین دلیل که این نوع فایلینگ فضای کمی از دیوار را درگیر حجم وابعاد واندازه خود می کنند. وممکن است که این نوع کمد ها مناسب استفاده روزانه ومداوم در  جاهایی که مسیر رفت و امد زیاد میباشدبه کار نیاید وعمق کمد نیز موضوع مهمی است.

ونوع دیگرکمد های اداری افقی میباشد که فضای بیشتری از دیوار را نسبت به کمد های اداری عمودی که ارتفاع اتاق را درگیرمیکند اشغال می کنند. به همین دلیل است که فایل و کمد اداری افقی معمولا دارای 50 سانت عمق دارند بنابرین به فضای کمتری برای باز شدن نیاز دارند. فایل های اداری افقی برای دفاتر  پر حجم کاری و دسترسی مداوم به فایل ها و پرونده ها با توجه به ترافیک کاری که موجود میباشد  مناسب است.واین تیپ کمدها بسیار متنوع هستند. شما می توانید فایل های حاوی پرونده های را ظوری کنار هم چیدمان کنید و آن ها از چپ به راست بررسی و سازماندهی کنید.که بتواند برای شما حد اکثر کاربرد را ایجاد کند.

مبلمان اداری

مبلمان اداری

درفضاهای  اداری نیز مانند فضای مسکونی ما نیازمند طراحی دکوراسیون می باشیم. و با توجه به این موضوع که پرسنل وافراد ساعات زیادی رادر  طول روز در فضای اداری میگذرانند، ایجاد یک دکوراسیون اداری حرفه ای و زیبا و  عاملی بسیار مهم میباشد و درروحیه تاثیر مستقیم میگذارد. اولین قدم در طراحی دکوراسیون اداری به کارگیری خلاقیت و نوآوری در نوع چیدمان این گونه فضاهاست است. بدون درنظر گرفتن  بزرگی یا کوچکی، فضای اداری بایستی  برای هر تازه وارد و ارباب رجوعی چشم نواز وایجاد انرژی مثبت نماید.

طراحی فضاهای  داخلی نقش زیادی در کیفیت فضای ساختمان ایفا می کند. نوع  چیدمان و تقسیم بندی فضاهای اداری ، جنسیت و رنگ ، سقف و دیوارها نور پردازی و گونه های  قرار گیری مبلمان اداری تعیین کننده ظاهرزیبا  و کار آمدی وکاربردی  فضاهای داخلی هستند. در دنیای امروز تاثیر طراحی داخلی بر آرامش درونی در فضاهای اداری اثر بخشی بسیار زیادی  دارد. انتخاب مبلمان اداری مناسب،  هنگام خرید میزهای  اداری، میزهای  مدیریتی و میزهای  کنفرانس به نکاتی باید توجه کرد نظیر رنگبندی فضای اداری خود واستفاده بهینه از فضای اختصاص داده شده برای مبلمان اداری در دفتر کار و مقدار  راحتی آن با وجود رسمی و اداری بودن آن، توجه داشته باشید.

مبلمان اداری نوژن

مزایای مبلمان اداری ارگونومیک (مبلمان اداری نوژن)

آیا می دانستید که تقریبا یک سوم از میانگین کارمند و یک مدیر پشت میز و مبلمان اداری روزانه در یک دفتر صرف می شود؟ این وقت که شامل تایپ کردن، ثبت کردن یا پاسخ دادن به تماسهای تلفنی است، مهم است که کارمندانتان این زمان را در یک محیط امن و راحت صرف کنند. جابجایی بیش از یک میز ممکن است خطر بزرگ ایمنی را در حال حاضر به نظر نرسد، اما تصور کنید که ممکن است خطرات بهداشتی برای صرف 15 سال کار در همان موقعیت باشد! اگر کارکنان شما در حین انجام وظایف روزمره دچار درد و رنج می شوند، اکنون زمان اجرایی شدن ایستگاه های کاری ارگونومی است که درد را کاهش می دهد و راحتی را بهبود می بخشد.

بهبود واحدهای کاری مناسب

صاحبان کسب و کار و مدیران دائما در حال تلاش برای پیدا کردن راه هایی برای افزایش روحیه کارکنان و افزایش بهره وری هستند در حالی که در عین حال مشکلات بهداشتی و غیبت را کاهش می دهند. نصب ایستگاه های کاری ارگونومیک و مبلمان اداری می تواند به همه موارد فوق کمک کند و به نحوی مقرون به صرفه و کارآمد باشد.

مزایای بهداشتی مبلمان اداری ارگونومیک

بزرگترین مزیتواحدهای کاری ارگونومی . تاثیر مثبت آن بر سلامت کارکنان شما است. با گذشت زمان، عناصر ارگونومیک مبلمان اداری طراحی شده به شما کمک می کند که کارکنان خود را سالم نگه دارید و مهمتر از همه، مفاصل خود را از آسیب های غیر ضروری. مواردی مانند صندلی ارگونومیک ستون فقرات، میز ارگونومیک قابل تنظیم و مانیتورهای کامپیوتری، و سینی های صفحه کلید ارگونومیک به کارکنان شما کمک می کنند از درد و دل درد در کار کمک بگیرند.

کارایی ارگونومیک و  افزایش کارایی

بهبود بهره وری و کارایی دو عوارض جانبی مثبت از نصب مبلمان ارگونومیک در دفتر شما است. این به این دلیل است که واحدهای کاری ارگونومی کارکنان را قادر می سازد تا به طور منظم حجم کاری روزانه خود را سازماندهی و مدیریت کنند. بیشتر کارکنان شما زمان بیشتری را برای تکمیل وظایف و زمان کمتری به دست می آورند! نگه داشتن ظاهر در دنیای کسب و کار بسیار مهم است. ارتقاء مبلمان اداری سنتی به سبک های  مدرن تر ارگونومیک نشان می دهد که کسب و کار شما تازه، پیشرفته و سازگار است. علاوه بر این، ایستگاه های کاری ارگونومی باعث می شود دفتر شما بیشتر به کارکنان آینده نگری تبدیل شود.  مبلمان اداری ارگونومیک باعث می شود که کسب و کار بیشتر نمایان شود، باعث بهبود کارایی و کاهش استرس و آسیب های مربوط به کار شود. شروع به لذت بردن از مزایای بسیاری از مبلمان ارگونومیک دفتر در کسب و کار شما . سفارش مبلمان اداری ارگونومیک میباشد.به طور خاص با اشاره به محل کار، هر قسمت از مبلمان، نقش مهمی در افزایش بهره وری و همچنین قابلیت بالایی دارد. با استفاده از مبلمان عالی، شما توانایی بهره وری خود را به سطح کاملا جدیدی خواهید داشت. دلیل این است که تقریبا تمام فضاهای اداری در جهان، از طریق مبلمان شیک و جدید در داخل دفاتر خود، به مبلمان خسته کننده و قدیمی خود تبدیل می شوند. در اینجا چندین راه وجود دارد که مبلمان اداری عالی ممکن است بهره وری شما را در محل کار افزایش دهد: مبلمان خسته کننده شما را تنبل خواهد کرد مبلمان اداری که خسته کننده است نه تنها باعث می شود شما تنبل شوید، در عین حال باعث تحریک و غیره توسط حجم های  کاری  بر روی میز خودشاهد هستید. اطراف شما با مبلمان خسته کننده احاطه شده، افراد اغلب علاقه به کار را از دست می دهند و به میزان زیادی بهره وری فرد را تحت تأثیر قرار می دهند. علاوه بر این، اگر کسی بتواند در طول این 7 تا 8 ساعت بحرانی از کار خود به درستی کار کند، به احتمال زیاد او از نظر بهره وری در خانه و همچنین مکانهای اجتماعی هم بهمان صورت خواهد بود. رنگ های پر جنب و جوش باعث شور و شوق می شوندبسیاری از دفاتر انتخاب مبلمان را در رنگ های روشن میباشد. این به دلیل آن است که رنگهای روشن و خنک در بالا بردن خلق و خوی فرد کمک می کنند. این یک راه خوب برای کاهش استرس و همچنین افزایش بهره وری است. پاکیزگی نیز مهم است نه فقط مبلمان بزرگ، بلکه پاکیزگی نیز مسئولیت ارائه زندگی شما را به آرامش و پوزیتیویسم بسیار مورد نیاز است. در یک دفتر غیرمتعارف ومنظم، کارگران شور و شوق و اشتیاق را به درستی کار می کند. 

میز مدیریتی

میز مدیریتی

میز مدیریتی نوژن

طراحی فضاهای مدیریتی من جمله قرار گیری مکتن میز مدیریتی وفضاهای کاری مرتبط مدیریت

فضای کاری فیزیکی یکی از مهمترین عناصر محیط کاری است و در یک مطالعه 79 درصد از کارکنان محیط زیست خود را به رضایت شغلی خود متصل می کنند. اما فضای  کوچک دفتر چالش بیشتری نسبت به یک فضای دفتر سخاوتمندانه تر وبزرگ دارد. فضای کوچک  باعث می شود که طراحی اینگونه فضاها  را با روش کارآمد تر سازماندهی کنید، به طوری که اعضای تیم توانایی انجام بهترین شرایط کاری را داشته باشند.

پس کارفرمایان چه کاری می توانند انجام دهند تا اطمینان حاصل کنند که اعضای تیم خود بهترین مکان ممکن برای کار در آن را دارند؟وچه ملاک های برای انتخاب میز مدیریتی فضاهای کاری که باید توسط مدیریت تصمیم گیری شود موجود میباشد؟

1.توانایی انجام کار انفرادی بدون حواس پرتی

2.پشتیبانی از تعاملات غیرمنتظره

3.پشتیبانی از جلسات و کار گروهی

4.راحتی کارخانه، ارگونومی و فضای کافی برای ابزار کار

5.کارهای کنار هم وتیمی

6.تعامل نزدیک با همکارانی که مورد نیاز است

7.محل کار برای مکان های شلوغ .

8.دسترسی به تکنولوژی مورد نیاز.

9.روشنایی کیفیت و دسترسی به نور روز.

10.کنترل دما و کیفیت هوا.

واین آیتم های نمونه هایی هستند که میتوانند کمک کنند به چگونگی  چیدمان های اداری که مد نظر شما میباشد.

شما می توانید ببینید که چگونه همه این ویژگی ها در ایجاد تعاملات اجتماعی با همکاران و در توانایی آنها برای انجام کار انفرادی، مثمر ثمر میباشد.

بنابراین فضای اداری ایدهآل باید به نوعی از حریم خصوصی افراد (برای هر دو ی کار گروهی و کار انفرادی) کمک کند، اما بایددر حین حال کار گروهی و  همکاری را تشویق کند.

یکی از عوامل مهم که بسیاری از رهبران تیم در نظر نمی گیرند این است که در واقع اعضای تیم به چکونه فضای کاری  نیاز دارند، چه چیزی در محیط کارشان مورد کمبود واقع شده و وجود چه عناصر ی می تواند به آنها کمک کند تا کارشان را بهتر انجام دهند.

در طی دوره حرفه ای که برخی مدیران در شرکتهای مختلف اداری ورسمی فعالیت داشته اند به نتایجی رسیده اند که دانستن آنها خالی از لطف نیست.که اینگونه سوالات به نتایج مهمی میرسد که آیا  من تا به حال  پرسیدم آیا من دفتر م  را دوست داشتم یا اگر برای نوع کار من مناسب بود؟.  زمانی که من رئیس هستم ، از کارکنانم از پرسیدم که چگونه فضاهای کاری را دوست دارند.نکات جالب در فضاهای اداری ملاحظات دیگری نیز وجود دارد که باید در ذهن داشته باشید. به عنوان مثال، یک سقف کم می تواند تفکر تحلیلی را تشویق کند، در حالی که سقف بالایی می تواند خلاقیت را تشویق کند. رنگ و نور و محل قرار گیری میز مدیریتی همچنین می تواند بر روی چگونگی تفکر و نحوه کار ما کار کند.رنگهای تند میتواند به خلاقیت کمک کند ورنگهای ملایم میتواند به تمرکز فکری بیانجامد .